Tarifa

Domiciliació de les empreses:

Empreses existents: 39 euros/mes sense IVA
Empreses en procés de constitució: 29 euros IVA/mes (vàlids només per al primer any)
Aquest servei inclou:
Domiciliació de la vostra oficina registrada o adreça comercial
Recepció i lliurament del vostre correu durant l’horari d’obertura: correu i certificat ordinaris (de dilluns a divendres, de 9:00 a 12:00 i de 14:00 a 18:00).

Els serveis opcionals es poden subscriure:
Informació periòdica sobre el correu rebut
Recepció de paquets (subjecte a condicions)
Mail Forward (amb freqüències diferents)
Digitalització de correu …

Coworking:

Lloc de treball a les zones comunes durant l’horari d’obertura (de 9.00 a 18.00) els dies laborables (dilluns a divendres):
Un dia: 25 euros més IVA
Paquet mensual: 179 euros més IVA
Paquet mensual de 10 dies: 105 euros més IVA

Oficina compartida amb accés il·limitat
Quota mensual: 260 euros / mes

Lloguer de despatx privat:
Oficina privada il·limitada:
Oficina de 2 a 10 llocs de treball: pressupost a petició
– Exemple d’oficina amb 2 llocs de treball: 660 euros / mes més IVA
– Exemple de 3 llocs de treball: 990 euros més IVA / mes
– Exemple de 5 posicions: 1650 euros més IVA/mes

Oficina privada puntual per a 2 o 3 persones
(Exemple: per realitzar entrevistes)

Tarifa de mitja hora: 49 euros sense IVA
Taxa de temps complet: 88 euros sense IVA

Fotocòpies:
Fotocòpies en blanc i negre: 0,10 euros / pàgina
Photocopias en color: 0,45 euros / pàgina

Sales de reunions:
Fins a 10 persones: 129 euros sense IVA / DAY o 84 EUROS sense
Fins a 20 persones: 169 euros sense IVA / DAY o 104 EUROS sense
Fins a 30 persones: 298 euros sense IVA/Day o 188 EUROS sense

Les nostres sales de reunions estan equipades amb
Pantalla de 65 “(cable HDMI subministrat)
Wifi per als participants
Cartró / paper / marcadors

Serveis addicionals a petició:
Esmorzars: 5,90 euros per persona sense tines
Breaks de cafè: 2,90 euros per persona sense IVA
Safates d’aliments: sobre el pressupost

Aparcament:
Plaça d’aparcament privat: 70 euros/mes sense IVA


Per crear un fitxer, us demanarem que ens proporcioneu els documents següents:
KBIs original amb menys de 3 mesos (si es tracta d’una empresa existent, s’adjuntaran a la recepció d’una altra manera)
Estatuts (o estatuts per a empreses en procés de constitució)
Còpia del document d’identitat vàlid de la persona signada per l’acord (el signant ha de ser autoritzat o designat per una persona autoritzada)
Prova de domicili del signant
Rib + Bank Domiciation Mandate complementat i signat
Poder postal completada i signada (per a contractes de domicili bancari)

A punt per crear la teva empresa?
Contacta, amb nosaltres i t’ajudem

Area Business Consultancy Services SL
Carrer Nueva 63-65 – 1-6a
17600 FIGUERES GIRONA (Espanya)

Consulta de franc

Trucar: +34 972 50 20 92

Responsable Àrea Business Consultancy Services SL amb NIF:B55107593 , Adreça al Carrer Nou 63-65 – 1-6a 17600 FIGUERES GIRONA (ESPANYA) , Telèfon +34 972 50 20 92 i correu electrònic dom@domiciliation-societe-espain.com

La informació facilitada per el client amb la finalitat de prestar els serveis oferts, per a la facturació i les comunicacions necessàries. Les dades facilitades es conservaran mentre duri la relació comercial i durant els temps necessaris per al compliment de les obligacions legals. Les dades no seran cedides a tercers, llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Té dret a obtenir confirmació que Area Business Consultancy Services SL està tractant dades personals greus, per tant, té dret a accedir a dades personals greus, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la supressió quan les dades no siguin necessàries.